lauantai 23. huhtikuuta 2016

silloin uhmaan teitä tähdet


Kuudes jakso. Kuusi viikkoa. Kesäloma. Abiturientti. 
Stressitaso alkaa pikkuhiljaa nousta. Musikaalin ensi-iltaan on alle viikko, lukion tokaa vuotta on jäljellä enää yks jakso. En mä haluu ola abi. En mä halua pois lukiosta. En mä halua.

Mutta tosiaan, lukuvuoden isoin projekti alkaa olla lopuillaan. Romeo & Julia -musikaali, ensi-ilta torstaina 28.4. Neljä päivää. 1.5 se on ohi.
Mun unelma ja yks suurimmista syistä TYKkiin hakemiseen oli se, että halusin olla mukana tekemässä jotain isoo ja hienoo ja tiesin, että TYKissä se vois olla mahdollista. Nyt me ollaan loppusuoralla tekemässä jotain ihan älyttömän isoo ja hienoo. 
Romeo & Julia on kasvattanut mua ihmisenä ja muusikkona ihan törkeen paljon. En osaa sanoin kuvailla, kuinka iso ja tärkee asia tää mulle on. Ehkä sen tajuu tästä paljosta adjektiivien käytöstä ja kamalasta ylistämisestä, että ei mun varmaan edes tarvii yrittää selittää.
Ollaan kaikki tehty ihan hirveesti töitä, käytetty paljon aikaa ja vaikka jossain vaiheessa on ollut fiilis, että ei tästä tule mitään ja tää on ihan hirvee farssi, niin tän päivän läpimenoissa tuli tosi vahvasti esiin se fiilis, että hei me selvitään tästä. Tää on ihan törkeen hieno juttu ja kaikki se aika ja vaiva on ihan tän arvoista.  

Tulkaa katsomaan meidän musikaali. Liput löytyy osoitteesta lipputoimisto.fi. Pitäkää kiirettä, koska kaks näytöstä on jo loppuunmyyty;)


- jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti